Nasza strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przeglądarce.
Wersje językowe:

Header

Polityka Jakości

Kontakt

MPJ SP. Z O. O.  SP. K

ul. Jana Kasprowicza 15
20-232 Lublin, Polska

tel. +48 81 472 22 22

info@mpj.pl

gadu-gadu: 2093980 2093980

skype:

Zeskanuj kontakt komórką !

code mpj


           Strategicznym celem Przedsiębiorstwa M.P.J. jest produkcja oraz sprzedaż złączek i kształtek do rur polietylenowych na poziomie pozwalającym spełnić oczekiwania wszystkich klientów, przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższej jakości oferowanych towarów oraz zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i technologicznych przy ich produkcji.

             Rolę nadrzędną w naszym Przedsiębiorstwie pełni Polityka Jakości, która wytycza kierunek wszystkim podejmowanym decyzjom, jak również procesom zachodzącym w cyklu produkcyjnym.
Celem priorytetowym jest spełnienie wszystkich oczekiwań Klienta w zakresie złączek i kształtek stosowanych w zewnętrznych sieciach z tworzyw sztucznych, które odpowiadają najwyższym wymaganiom jakościowym odbiorców na całym świecie i gwarantują ich nabywcom pełną satysfakcję oraz niezawodność użytkowania. Osiągamy to perfekcją w działaniu i produkcji.

Przedsiębiorstwo M.P.J. założone cele realizuje poprzez

  • doskonalenie jakości naszych wyrobów;
  • nawiązanie z klientami, a także dostawcami trwałych, partnerskich kontaktów handlowych;
  • utrwalania znaku firmowego, jako gwaranta jakości;
  • motywowanie pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanej pracy;
  • organizowanie okresowych przeglądów oceniających skuteczność funkcjonowania Systemu;
  • przestrzeganie zasady, że wszyscy pracownicy odpowiadają za jakość;
  • budowanie i doskonalenie Systemu Jakości zgodnego z wymaganiami normy PN-ISO oraz rozwój w kierunku kompleksowego zarządzania przez jakość.

           Będąc świadomym, że zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, dążymy do ciągłego podnoszenia naszych kwalifikacji, by coraz lepiej i sprawniej pracować.

W naszym Przedsiębiorstwie mamy tylko jednego szefa i jest nim Klient. To On nas motywuje do pracy, karze i nagradza, i to dla niego dążymy do perfekcji.

Certyfikaty:

certyfikaty